תיאום פגישות לסוכני ביטוח

ביטוח הוא מוצר חמקמק. אנשים נוטים לקנות ביטוח במצבים מסוימים בחיים, ביתר קלות לעומת תקופות מסוימות אחרות. זה תלוי במצב העולמי, המדיני והפרטי - העסקי והאישי. סוכני ביטוח טובים, יודעים להתאים את המוצר לצורך ולנקודת הזמן שבה נמצאים הלקוח/לקוחה אך כישוריהם אלו אינם מבטיחים להם הצלחה וכך יצא שאחת הפניות הפופלאריות למתן שירות כאן במוקד ג.ש פתרונות מכירה אפקטיבים, זו דרישה לייצור לידים וביצוע שיחות תיאום פגישות לסוכני ביטוח, על פי מאגרי לקוחות ודאטות קיימים וחדשים שאנו נותנים לסוכני הביטוח נגישות אליהם.

גלעד ט' מתל אביב, הוא דוגמא מצויינת לשילוב היכולת המכירתית שלו, עם היכולת של מוקד תיאום פגישות לייצר 'יש מאיין'. גלעד פנה אלינו ברבעון השני של שנת 2016 ומאז אופי עבודתו והיקפיה, השתנו לבלי הכר. גלעד הפך לסוכן ביטוח של קהלי היעד שהוא רצה, שהוא הגדיר יחד עם הצוותים המומחים שלנו בתיאום פגישות מכירה לסוכני ביטוח.

גלעד תיאר בפגישות ההכנה להקמת המוקד הייעודי 'טלמיטינג ביטוח' שנתפר במיוחד עבור משרדו וסוכני הביטוח שהוא מייצג, את קהל היעד כך:

  • בעל/ת ביטוח כלשהוא.

  • נשוי/אה

  • במעמד סוציואקונומי גבוה.

בעזרת ניתוח נכון של חומרי הגלם - הדרישה מול הרשימות - נבחרו בקפידה האנשים שמוקד תיאום פגישות המכירה, יצר איתם קשר ובמהלך מהיר וקצר, תואמו עשרות פגישות חדשות, רלוונטיות ויעילות. אחוזי הסגירה של גלעד בפגישות האלו היו פנומנלים, גבוהים וקלים על פי עדותו פי כמה מבעבר. הסוד היה תיאום ציפיות, כיוונון נכון לקהל היעד ושיחות הכנה מקצועיות. אנחנו לא מוכרים למאזין/ה 'בולשיט', רק מתאמים בין מוצר/שירות למי שצריך אותו באמת. בצורה זו, גלעד הצליח להגדיל את נפחי העבודה ולהגיע כאמור ללקוחות אליהם שאף להגיע בשנים עברו.

כדי לתאם פגישת מכירה לסוכן ביטוח (או כל נותן שירות ויועץ פנסיוני או אחר בעלי אופי עבודה דומה), צריך את הניסיון, היכולות הטכנולוגיות והמינון המקסימלי של אמינות ומהימנות כלפי הלקוח ולקוחותיו.