מוקד מיוחד - גבייה, SUPPORT, איסוף אישורים

מוקד מיוחד הוא שם כללי לפרויקטים בהם אנו מקימים מערכי מוקדים אצלנו / במתקן הלקוח, מכשירים את הצוותים ומנהלי הצוותים בידע והכלים הדרושים לביצוע המשימה המשתנה ומפעילים שירות שתפור על פי צרכי ומטרות הלקוח - אתם. במסגרת שירותים מיוחדים של המוקד, אפשר למצוא סוגי מגוונים של פרויקטים:

מוקד גבייה -

מוקד גבייה נחלק בדר"כ לשניים - מוקד שמהווה מקום ליצירת קשר עבור אנשים שמעוניינים לשלם או במקרה הפוך, מוקד יוזם ופעיל שמנסה ליצור קשר ולגבות מאנשים שנושא התשלום לא בראש מעיניהם. בכל מקרה, צוות מוק הגבייה מורכב טלפנים וטלפניות עם ניסיון בתחום הגבייה, עם יכולת דיבור, הסבר וקשב רב, כדי לבצע את המלאכה העדינה בצורה לא פוגענית ומרחיקת לקוחות.


מוקד תמיכה / Support -

בהקשת תוכנה, שירות או אפילו בתהליך הנפקות לבורסה, קורה שאנו נדרשים להקים מערך תמיכה זמני, הכולל סיוע לביצוע פעולות פשוטות (לקשישים לדוגמא), דרך ביצוע פעולות מורכבות (כמו התקנה ראשונית של מוצר חשמלי) ועד לשירות תיעוד מלא של תקלות במוצרים ושירותים שונים. עם הרבה סבלנות ובעיקר הכנה מקצועית-טכנית מראש, נציגי המוקד שלנו מספקים את הדרך הנעימה ביותר להעניק את התמיכה לה המשתמשים/לקוחות שלכם צריכים ומצפים לקבל.


מוקד איסוף אישורים -

בין אם זו חתונה פרטית או כנס עסקי שנתי, המוקד של ג.ש פתרונות מכירה אפקטיבים בע"מ מעניק לכם את האפשרות לאסוף מידע על קהל שצפוי להגיע/לבצע פעילות מסוימת ובכך אתם הופכים לבעלי ידע חי טוב יותר והם, מקבלים 'גב' ושיחה אנושית בדיוק לקראת האירוע/פעילות כלשהיא. במוקד איסוף אישורים, יש תשומת לב מיוחדת לנושא סוגי האימות וההערכות בין אישורים בפועל, לקיומם בשטח.

ועוד… ישנם כאמור סוגים רבים של מוקדים טלפוניים חכמים, אשר מתבצעים כל אחד על פי התקציב, המטרות והצרכים של הלקוחות. בפנייתכם אל ג.ש פתרונות מכירה אפקטיבים בע"מ, אתם יכולים להיות בטוחים שאת מיטב הנסיון ואנשי המקצוע, אנו מצוותים לטובת הקמת מוקד מיוחד עבורכם, להגדלת שורה תחתונה, לחיסכון בזמן, להקלה על משתמשים ולביצוע פעילות עסקית שוטפת.