מוקד מכירות טלפוני של חברות תקשורת - איך מוכרים טלפון בטלפון?

חברות תקשורת מובילות בישראל (כגון בזק, אקספון, פרטנר, סלקום, הוט-מובייל, גולן-טלקום, סמייל 012, קווי ברק, נטוויז'ן ואחרות הפועלות בישראל) הן משתמשות אדוקות של שירות מוקד מכירות חכם. בעזרת שירותיי מוקד טלמרקטינג - שיווק ומכירה באמצעות תקשורת ישירה (בדרך כלל טלפונית), מועבר לקהל היעד מסר שיווקי והצעת היצטרפות כדאית, כעסק או אדם פרטי. בכדי לייצג נאמנה את חברות התקשורת, אנו מטמיעים ידע ומקפידים על רמת מקצועיות, תסריטי שיחה מגוונים והיערכות להתנגדויות ותגובות נפוצות בקרב קהל עסקי ('כבר יש לנו') ופרטי ('אני לא יודע כמה אני משלם').
 

שירותי מוקד בהן משתמשות חברות תקשורת בישראל:

חברות תקשורת בישראל משתמשות בדרך כלל בסוג המכירה המהיר ביותר - טלמרקטינג. כמו כן, כאשר מוצעות חבילות תקשורת עסקיות (רכזות IP, טלפוניה משרדית, תהליכי גיבוי או העברה לאיחסון בענן וכד'), נעשה שימוש נרחב בשיטת טלמיטינג - שיחות שנועדות לעורר את המודעות/צורך ולתאם לעסק פגישה עם אחד מנציגי חברות התקשורת הישראליות, כדי שיוכל להעביר לו פניפ מול פנים את המידע הקריטי ולהתגמש במקרה הצורך בהתאם למבנים המיוחדים והשונים של עסקים מתחומים שונים. מכירת מוצרי תקשורת בטלפון היא רק פן אחד של העבודה עם חברות תקשורת בישראל, החברות מפעילות במקרים מיוחדים גם שירותי מוקד חכמים מגוונים אחרים כמו מוקדי גבייה, מוקדי אישור הגעה לכנסים, מוקד תמיכה זמני/קבוע וכן סקרים טלפוניים מול לקוחות.


מוצרי תקשורת - מה ההיצע של חברות תקשורת ישראליות?

תחום התקשורת מורכב והופך ליותר מורכב עם השנים. אם בעבר הנושא הסתכם בטלפוניה משרדית ושרתי דואר אלקטרוני מקומיים, הרי שהיום מדובר על טווח רחב ודינאמי של מוצרי תקשורת, קשורים ולא קשורים זה בזה ובפעילות העסקית הכללית של כל ארגון. החל מגיבוי המידע בשירותי גיבוי בענן, דרך שרתי דואר אלקטרונים משרדיים, ניהול כתובות מקומיות, בקרה על רוחב פס ועל מספר/נפח חיבורים אלחוטיים לראוטר המשרדי, התקשורת החכמה שנדרשת בחדרי ישיבות עדכניים, שירותי הגנת סייבר, רוחב פס, ריבוי שלוחות, הקלטות ועוד. 
בתחום התקשורת בישראל, כמו גם ברוב תחומי ההיי-טק, התחרות גדולה, ההיצע מגוון והצרכניות דורשות יותר ויותר לאור ההתקדמות הטכנולוגית וכמויות המדיע שיש לאסוף, לשמר ולאחזר בזמן.


תקשורת משרדית לעומת תקשורת פרטית:

בסביבה הבייתית, אנחנו מכירים את השחקניות המובילות, שלמרות השינויים התכופים בתימחורים והחבילות המוצעות ללקוח הבייתי בקצה, הן אותה גברת בשינוי אדרת ותוכן:
- חבילת שיחות טלפון/ SMS, עם בלי גישה למספרי חו"ל וסלולרים.
- חבילות גלישה, כולל תשתית וספק ובמהירות שלא תיקטן מ 15 מגה.
- חבילות הכוללות תכני טלויזיה, בין אם על בסיס שירותי עידן פלוס, או בשיתופי פעולה עם חברות תוכן בינלאומיות כמו 'נטפליקס'.
בסביבה המשרדית, הצורך והחבילות כאמור משתנים בהתאם לאופי ומטרות הארגון. 

הצוות המנוסה במוצרי תקשורת ישראלים לחברות ובתי פרטיים של המוקד החכם ב-ג.ש פתרונות מכירה אפקטיבים, יספק גם לחברת התקשורת שלכם שלכם שירות מכירה לפונית (טלמרקטינג) או אחר ברמה המקצועית הגבוהה ביותר, ביעליות ובעלות שאין כדוגמתה. לתיאום ציפיות והצעת מחיר לשירותי טלמרקטינג למוצרי תקשורת - השאירו פרטים בטופס יצירת קשר באתר עכשיו!