מדוע חשוב להאזין לשיחות מוקד?

במסגרת שירותי מוקד טלמרקטינג (הגדלת מכירות) / טלמיטינג (תיאום פגיושת מכירה) או ביצוע סקרים, השגת לידים, מוקדי גבייה וגיוס, המערכת המתקדמת של המוקד החכם ב-ג.ש פתרונות מכירה אפקטיביים, מאפשרת לנו לתעד כל שיחה ולבצע האזנות תוך כדי הקדמות הפרויקט.

האזנה לשיחות מוקד משמשת לייעול העבודה בכמה מישורים:

- מסומנות שאלות חוזרות עליהן נותנים מענה לפני שהן נשאלות בתהליך למידה מהיר
- מסומנים אתגרים ושאלות קשות, המעוברים למנהל המוקד כדי להנחות חזרה את המוקדנים
- החסמים הקבועים של קהל היעד צפים וזוכים למענה דינאמי ניתן לטייב ולייצר 'מסלולי שיחה' ומכירה קצרים יותר

כאשר המוקד החכם ב GS-ג.ש פתרונות מכירה אפקטיביים מתחיל את פעולתו, נכנסות לפעולה גם מערכות הבקרה האוטומטיות והאנושיות שאנו מפעילים, כדי לטייב את התהליך ולשפר באופן קבוע את ביצועיו, לטובת הגדלת מכירות/תיאום פגישות/ייצור לידים/סקרים, גבייה ושירות - בהתאם למטרת הפעלת המוקד.

היכולת שלנו ושל הלקוח להאזין לשיחות מוקד, משפרת ומקצרת את התהליכים לטובת הגדלת השורה התחתונה ושיפור החזר ההשקעה (ROI).