לידים איכותיים, המטרה בדרך להגדלת מכירות

מה זה 'ליד'? ליד הוא כינוי ללקוח פוטנציאלי. כאשר גולש נכנס לאתר ומשאיר פרטים, זה ליד. כאשר אנחנו מעבירים לכם לקוח שרוצה לרכוש את המוצר/שירות שלכם, זה ליד. כדי שהליד יהפוך בקלות ללקוח/ה, כדאי מאד שיהיה לכם מוצר או שירות ומחיר טובים, אבל גם אנחנו במוקד ג.ש, אמונים על ההצלחה הזו - ליד איכותי, ימיר טוב ובקלות יותר ואנחנו יודעים להביא לכם אותו.

איך מייצרים עבורכם לידים איכותיים?

כל תהליך של ייצור לידים, מתחיל במחקר המעמיק והמקצועי שאנחנו עושים סביב המוצר/שירות של הלקוח, המתחרים, היתרונות והאתגרים שבתהליך המכירה. לאחר מכן נפעל כדי להבין מי הוא קהל היעד ומשם פתוחה הדרך לספק את הלידים האייכותיים ביותר. ליד איכותי הוא כזה ש'מבושל' ומוכן לרכישה ו/או פתוח להצעה שיש לכם עבורו. זה יכול להיות ליד אינטרנטי או ליד טלפוני שמגיע מהמוקד ובכל מקרה - רמת הדיוק אליה מקצועני המוקד החכם שלנו מגיעים, מביאה קהל מאד ממוקד משימה ומטרה.

כאשר בוחנים את ה'ביצועים' של הלידים באופן כללי לעומת לידיים איכותיים שהמוקד החכם ב GS יודע לספק, ניתן לראות בבירור אחוזי המרה גבוהים יותר והשקעה כללית של אנשי מכירות נמוכה יותר, כאשר הליד מגיע מהמערכות שלנו. כל ליד כאמור, מגיע 'מבושל', ז"א הוא עבר תהליך מסוים מול הנציג/ה שלנו (ועוד לפני כן) כדי להיחשב כמועמד נכון ומתאים למכירה קלה יחסית.