הטכנולוגיה בשירות אנשי השיווק

בעולם טכנולוגי ומתקדם כמו זה שאנחנו חיים בו היום, עבר תחום השיווק מהפכה והוא אימץ במהלך השנים טרנדים ויכולות טכנולוגיות לשיפור ההפצה, להגדלת יכולות מיתוג והגדלת מכירות.

איך מגיעים ליותר קהל ומוכרים יותר?

כדי להגיע לקהל מהזן החדש - דור ה Z, שמשתמש בפייסבוק אבל יותר מכל בשתי רשתות חברתיות שעוד לא שמעתם עליהן, או דור ה Y שאימץ בכיף את האינטרנט, האפליקציות, המכשיר הסלולרי והטלויזיה, או דור ה X שמנסה בכל כוחו להסביר לילדים שזה לא בריא, אבל נזכר שאמרו את זה על האטארי ומוותר - צריך לעשות מאמץ טכנולוגי.

במוקד החכם / Call-Center של ג.ש פתרונות מכירה אפקטיבים (GS), אנו משלבים יכולות אנושיות גבוהות של אנשי ונשות מוקד ותיקים, 
עם מערך מתקדם שמגיע מפסגת הטכנולוגיות של חיתוך, טיוב, איחזור ושימוש בנתונים, כדי להפוך את המידע לידע, עבור לקוחותינו.

אנו עושים שימוש נרחב במערכות ניהול נתוני-ענק (Big-Data), איחסון בשרתים וירטואלים (Cloud), מערכות מידע לניהול ושליטה בכל רמות קמפיין 
שיווקי, תהליך ביצוע סקר, מוקד שירות לקוחות וכד', פתרונות מווכנים לקהל השבוי במובייל ועוד.