טיפים לייעול מוקדים

חשיבות החומר האנושי במוקד חכם

מכירה היא סוג של אומנות, שמתרחשת ברגעים הספורים בין מספר קונים והמוכר, או מספר מוכרים על אותו קונה, אבל כשאנחנו מרימים את הטלפון ומעברו השני עונה לקוח פטנציאלי / לקוחה פוטנציאלית, זה הנציג/ה שלנו מולם וזה באותו רגע, מבחינת תהליך המכירה - כל העולם.

השוואה בין חברות מוקדי שירות: טלמרקטינג - טלמיטינג - יירוט שיחות - מענה אנושי לעסקים

בבואכם לבצע מהלכי טלמרקטינג / טלמיטינג (מכירות טלפוניות ופגישות/תיאום פגישות טלפוניות), יהיה עליכם לבחור מבין עשרות או מאות חברות ושירותי תיאום מכירות ופגישות, חלקם ראויים יותר ורובם הגדול פחות. ערכנו עבורכם השוואה מקיפה מבין עשרות מוקדי מכירות טלפוניות ותיאום פגישות בטלפון, המציגים גם יכולות יירוט...

מוקד מכירות טלפוני של חברות תקשורת - איך מוכרים טלפון בטלפון?

חברות תקשורת מובילות בישראל (כגון בזק, אקספון, פרטנר, סלקום, הוט-מובייל, גולן-טלקום, סמייל 012, קווי ברק, נטוויז'ן ואחרות הפועלות בישראל) הן משתמשות אדוקות של שירות מוקד מכירות חכם. בעזרת שירותיי מוקד טלמרקטינג - שיווק ומכירה באמצעות תקשורת ישירה (בדרך כלל טלפונית), מועבר לקהל היעד מסר שיווקי...

איך מתאמים פגישות מכירה? טלמיטינג - יסודות וטיפים

אָמָּנוּת זה על פי הגדרת המילון, שם כולל לסך הפעילויות האנושיות שאינן נעשות על פי תבנית פעולה קבועה, מחייבת ומוגדרת מראש, אלא נתונה לשיקול דעתו, פרשנותו ויצירתיותו של האָמָּן ומתבססת על כשרונו המיוחד. עם זאת, היא יכולה להיעשות על פי כללים ובמגבלות, שבמסגרתם מתבטא חופש היצירה של האמן. קיראו עוד על...

מדוע חשוב להאזין לשיחות מוקד?

במסגרת שירותי מוקד טלמרקטינג (הגדלת מכירות) / טלמיטינג (תיאום פגיושת מכירה) או ביצוע סקרים, השגת לידים, מוקדי גבייה וגיוס, המערכת המתקדמת של המוקד החכם ב-ג.ש פתרונות מכירה אפקטיביים, מאפשרת לנו לתעד כל שיחה ולבצע האזנות תוך כדי הקדמות הפרויקט.

יתרונות השימוש בשירות 'מזכירה חיצונית-אישית' במסגרת המוקד החכם

מוקד ג.ש מכירות אפקטיביות, הוא לא רק מוקד מכירות/תיאום פגישות מוביל, הוא גם מאפשר לכל בעל/ת עסק, מנכ"ל/ית או עצמאיים, לקבל מנהלת משרד מומחית, מזכירה אישית שתענה ותבצע משימות הכתבה, דיוור ועוד. קיראו על היתרונות של השימוש בשירות הייחודי.

לידים איכותיים, המטרה בדרך להגדלת מכירות

מה זה 'ליד'? ליד הוא כינוי ללקוח פוטנציאלי. כאשר גולש נכנס לאתר ומשאיר פרטים, זה ליד. כאשר אנחנו מעבירים לכם לקוח שרוצה לרכוש את המוצר/שירות שלכם, זה ליד. כדי שהליד יהפוך בקלות ללקוח/ה, כדאי מאד שיהיה לכם מוצר או שירות ומחיר טובים, אבל גם אנחנו במוקד ג.ש, אמונים על ההצלחה...

הטכנולוגיה בשירות אנשי השיווק

בעולם טכנולוגי ומתקדם כמו זה שאנחנו חיים בו היום, עבר תחום השיווק מהפכה והוא אימץ במהלך השנים טרנדים ויכולות טכנולוגיות לשיפור ההפצה, להגדלת יכולות מיתוג והגדלת מכירות.

תיאום פגישות לסוכני ביטוח

ביטוח הוא מוצר חמקמק. אנשים נוטים לקנות ביטוח במצבים מסוימים בחיים, ביתר קלות לעומת תקופות מסוימות אחרות. זה תלוי במצב העולמי, המדיני והפרטי - העסקי והאישי. סוכני ביטוח טובים, יודעים להתאים את המוצר לצורך ולנקודת הזמן שבה נמצאים הלקוח/לקוחה אך כישוריהם אלו אינם מבטיחים להם הצלחה וכך יצא שאחת הפניות...

מוקד מיוחד - גבייה, SUPPORT, איסוף אישורים

מוקד מיוחד הוא שם כללי לפרויקטים בהם אנו מקימים מערכי מוקדים אצלנו / במתקן הלקוח, מכשירים את הצוותים ומנהלי הצוותים בידע והכלים הדרושים לביצוע המשימה המשתנה ומפעילים שירות שתפור על פי צרכי ומטרות הלקוח - אתם. במסגרת שירותים מיוחדים של המוקד, אפשר למצוא סוגי מגוונים של פרויקטים: