חשיבות החומר האנושי במוקד חכם

מכירה היא סוג של אומנות, שמתרחשת ברגעים הספורים בין מספר קונים והמוכר, או מספר מוכרים על אותו קונה, אבל כשאנחנו מרימים את הטלפון ומעברו השני עונה לקוח פטנציאלי / לקוחה פוטנציאלית, זה הנציג/ה שלנו מולם וזה באותו רגע, מבחינת תהליך המכירה - כל העולם.

השיחה שלנו מתחילה בדרכי נועם. אנחנו מגיעים לקהל ש'מצפה' לנו ואם לא - נעשה הכל, באמצעות יחסי אנוש מעולים ונסיון - לתת לו או לה את ההרגשה האישית, הלא מכירתית והלא לוחצת שתאפשר לו או לה לשתף אותנו בסיפור שלהם ואנו נדע איך לשלב אותו בתהליך המכירה.

"אם תדע איך לדבר עם אנשים, הם יענו לך" (זקן סיני חכם)

אנו יודעים לייצג בכבוד מותגים גדולים כקטנים, לייצר תוך כדי השיחה מסרים שיווקים, לסייע במיתוג/מיצוב ולהגדיל את השורה התחתונה לא רק במכירות.

כאשר אנחנו בוחרים את הטובים ביותר, אנחנו עושים את זה בשביל הלקוחות שלנו.