השוואה בין חברות מוקדי שירות: טלמרקטינג - טלמיטינג - יירוט שיחות - מענה אנושי לעסקים

בבואכם לבצע מהלכי טלמרקטינג / טלמיטינג (מכירות טלפוניות ופגישות/תיאום פגישות טלפוניות), יהיה עליכם לבחור מבין עשרות או מאות חברות ושירותי תיאום מכירות ופגישות, חלקם ראויים יותר ורובם הגדול פחות. ערכנו עבורכם השוואה מקיפה מבין עשרות מוקדי מכירות טלפוניות ותיאום פגישות בטלפון, המציגים גם יכולות יירוט שיחות במוקד ושירותי מענה אנושי חיצוני לעסק. בחרנו מספר פרמטרים מובילים שיעזרו לנו לבחון את רמת השירות, המחיר והתמורה של כל מוקד ושיטת עבודה. התוצאות לפניכם:

ספק

מחיר

גיוון מוצרים ויכולות

אספקת לידים/פגישות

שביעות רצון לקוחות

רמה אנושית וטכנולוגית

ג.ש פתרונות מכירה אפקטיבים בע"מ

נמוך

פתרונות רבים וגמישות

לידים איכותיים ורבים, פגישות מכירה אפקטיביות

שביעות רצון מעל 90%

צוות מקצועי, טכנולוגיה עדכנית ופורצת דרך

מתחרה א (תל אביב)

גבוה מאד

מעט פתרונות

פגישות מכירה אפקטיביות, לידים מועטים

שביעות רצון ממוצעת כ 75%

טכנולוגיה עדכנית

מתחרה ב (הרצליה)

גבוה

פתרונות רבים

לידים רבים, מעט פגישות מכירה

שביעות רצון ממוצעת כ 70%

טכנולוגיה מיושנת

מתחרה ג (באר שבע)

נמוך

גמישות

מעט לידים, מעט פגישות

שביעות רצון נמוכה כ 55%

יחס אנושי בעייתי וטכנולוגיה לא עדכנית


לסיכום ההשוואה המבוססת על סקרים פרטיים ופירסומים רשמיים של החברות השונות, ניתן לראות כי מידת שביעות הרצון מהשירות המקיף של ג.ש, מרמת השירות, הטכנולוגיה המתקדמת, הביצועים וכמובן המחיר, הופכים את ג.ש פתרונות מכירה למובילה בתחומה. פרויקטי מכירה טלפונית, מוקדים ייעודים (סקירה, תמיכה, גיוס כספים וכד') רבים מתחילים ונמשכים במוקד החכם שלנו בזכות העליונות כמעט בכל תחום שבו אנו ניבחנים.