איך מתאמים פגישות מכירה? טלמיטינג - יסודות וטיפים

אָמָּנוּת זה על פי הגדרת המילון, שם כולל לסך הפעילויות האנושיות שאינן נעשות על פי תבנית פעולה קבועה, מחייבת ומוגדרת מראש, אלא נתונה לשיקול דעתו, פרשנותו ויצירתיותו של האָמָּן ומתבססת על כשרונו המיוחד. עם זאת, היא יכולה להיעשות על פי כללים ובמגבלות, שבמסגרתם מתבטא חופש היצירה של האמן. קיראו עוד על האָמָּנוּת שבה מוקד ג.ש פתרונות מכירה אפקטיביים מתמחה - אָמָּנוּת תיאום טלפוני של פגישות מכירה (טל-מיטינג).

איך מתאמים פגישות מכירה? טלמיטינג - יסודות וטיפים

שירות טלמיטינג/קמפיין טלמיטינג הוא מהלך שבו מופעלים מיטב הטלפנים והטלפניות לטובת מותג/שירות/מוצר, הנמכרים בפגישות מכירה. החל משירות בר-מים, דרך יחידות נופש, קבוצות רכישה, השקעות בנדל"ן, שירותי אחזקה לעסקים ואחרים, תוך הפרדה ברורה בין שלב המכירה לשלב הטלפוני שבו המטרה היא תיאום הפגישה, מתן הסברים, קילוף התנגדויות והכנה לרכישה. בשיחות תיאום פגישות שהמסלול הנ"ל ברור ולשם מובילים נציגי המוקד את השיחה, יש סיכוי גבוה לסיים את התהליך בפגישה מוצלחת שבסופה מכירה ו/או שכנוע.

אָמָּנוּת תיאום פגישת מכירה

ללא ספק שמלאכת תיאום וקביעת פגישה היא אָמָּנוּת. זה מתחיל בתיאום פשוט בין חברים/זוגות וזה ממשיך לסיבוכיות מורכבת יותר בתיאום פגישות בין קבוצות או זרים. במהלכים של תיאום פגישות מכירה, כמו באָמָּנוּת הכללית ועל פי הגדרתה, נדרשת יכולת אישית, עמידה בתנאים והגבלות ורק ביחד עם החופש פעולה בתוך אותם כללים, מתאפשר החופש לבטא את אָמָּנוּת תיאום פגישות המכירה, הייחודית לכל אחת ואחד מהאמנים שלנו במוקד.

על 5 דרישות צרכניות עיקריות מנסים אומני תיאום פגישות המכירה שלנו לענות:

- המוצר/שירות מוצע למי שזה מתאים לו.
- המוצר/שירות מוגש בצורה מקצועית, נקייה, בלי 'שטיקים'.
- השיחה מתקיימת בזמן הולם ומותאם למקבלי השיחות.
- המטרה היא להסביר ולא למכור.
- סיום השיחה ותיאום הפגישה, מעניקים למקבלי השיחות את התחושה שיש רווח וכדאיות במוצר/שירות.